احتمال معرفی محصولاتی جدید در مراسم 7 مارس اپل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 78
نویسنده : mohammad sajad

 احتمال معرفی محصولاتی جدید در مراسم 7 مارس اپل

با اتمام نمایشگاه MWC امسال، دوست داران دنیای تکنولوژی هم اکنون خود را آماده پرده برداری از آیپد ۳ میکنند. مراسمی که بر اساس تایید اپل قرار است ۷ مارس برگزار شود. البته صحبت هایی از احتمال رونمایی سری جدید Apple TV نیز در این مراسم وجود دارد هرچند که این موضوع هنوز تایید نشده است.

اما خبرهایی که پیرامون مراسم هفته آینده می باشد به همینجا ختم نمیشود. Digitimes اعلام کرده است که در این مراسم، اپل از مدل ۸ گیگابایتی iPad 2 نیز رونمایی میکند. مدلی که به اعتقاد افراد زیادی قرار است با قیمت پایین تر و برای رقابت در بازار تبلت های ارزان قیمت عرضه شود. ایده ای که به نظر میرسد بسیار هوشمندانه بوده است, آیپد ۲ محبوب حالا با قیمت پایین تر میتوانند خیلی ها را راضی و مشتاق به خرید این محصول کند.

شایعات و خبرهایی که Digitimes در مورد مراسم هفتم مارس منتشر کرده است به یک مورد محدود نمی شود. بر اساس خبر هایی که به نقل از منابع به آنها دست پیدا کرده اند، اپل در این مراسم از تبلت جدید و دیگری رونمایی میکند که ۷.۸۵ اینچی است. این محصول به گونه ای برنامه ریزی شده است تا در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ وارد بازار شود.

اگر این خبر تایید شود شاید بتوان آن را زنگ خطری برای اندروید به حساب آورد چرا که تا به امروز بازار تبلت های زیر ۱۰ اینچ بطور تقریبا کامل در اختیار اندروید بوده و حالا محصولی ۷ یا ۸ اینچی از سوی اپل میتواند معادلات و برنامه های دیگر تولید کنندگان را به هم بزند.

بنظر میرسد قیمتی که اپل برای این محصول در نظر خواهد گرفت حدود ۲۴۹ تا ۲۹۹ دلار باشد. پیش بینی میشود ایپد ۲ هشت گیگابایتی حدود ۳۴۹ تا ۳۹۹ دلار قیمت داشته باشد.

Digitimes




تعداد بازدیدهای این مطلب :: بازدید



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: